divendres, 17 de juny del 2016

PRÀCTIQUES SQ ACTIU DELS ALUMNES DE 4t DE ESO


L’institut Sant Quirze elabora el SQACTIU, un projecte d’atenció a la diversitat 







Nom: Josep Manel Estaran
Curs 2015-16: 4tD ESO
Pràctiques: Ajuntament de Sant Quirze del Vallès
Duració: Gener-Maig, dimarts/dijous de 9:00 a 13:30
Proper curs 2016-17: PFI Auxiliar de muntatge i manteniment d'equips informàtics





"Aquest any els dimarts i dijous de cada setmana,  durant els mesos de gener a maig, he realitzat pràctiques al departament informàtic de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès. Moltes de les hores de pràctiques  he estat amb el Javi, que és el tècnic informàtic encarregat del manteniment dels equips informàtics. La meva feina era ajudar en el muntatge de  monitors en la secció de recursos humans.
 He realitzat hores de pràctiques amb l’Alfons, l’encarregat del departament d’informàtica de manteniment dels equips informàtics.  Em va guiar bastant en alguns àmbits de la informàtica amb la programació o MySQL.

Van ser al voltant de cinc mesos  que he anat  cada dimarts i dijous, de 9:00h ha 13:30h, aprenent i descobrint com era treballar en el departament d'informàtica de l'ajuntament de Sant Quirze.

Vaig aprendre moltes coses, però m'agradaria destacar la meva obtenció de més autonomia, en moltes feines com per exemple en Can Barra, on havia de muntar i programar un terminal de publicitat que havia de fer-ho jo sol, ja que era el meu projecte i la principal feina que tenia.






He gaudit de les pràctiques, de l'ambient de treball, i de l'obtenció de coneixements que m'agraden." (Josep Manel Estaran)

http://ensenyament.gencat.cat/web/.content/home/departament/publicacions/guies-estudis/guia_pfi_centres.pdf

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada